Der kan være flere forklaringer på dette.
1) Alle beskederne endte i din SPAM mappe. Hvis du burger Hotmail eller live.com, sker dette desværre ofte. Tjek venligst din SPAM mappe før du gør noget som helst andet.
2) Du har stavet din email adresse forkert. Det sker temmelig ofte. Hvis vi ikke har din korrekte email, har vi ikke nogen måde at kontakte dig på. Du vil heller ikke få en kvittering på dit køb. I så fald send os venligst en besked vha. denne kontakt form. Vi vil matche din korrekte adresse med alle betalinger, med lignende adresser og efter vi har fundet din betaling vil vi sende dig et adgangs link til den korrekte adresse.
Jeg betalte pengene og åbnede ikke mit websted via adgangskoden?
Send venligst en mail til info@indfodsretsprove.dk. Venlig hilsen
Hej.
Den 31.3.2024, jeg tilmeldte mig prøven og betalt kr. 847.
Jeg har endnu ikke fået en bekræftelse. Da jeg betalt fik jeg en tilmeldingsnummer 5436.
Vil i sende mig en bekræftelse på mailen: sabramov2007@gmail.com
Mvh
Sergey I Abramov
Du skal kontakte det testcenter, du har foretaget betalingen til. MVH