Tekniske problemer

Jeg bliver ved med at se de samme spørgsmål i Rigtig Prøve Simulationer.

Som du nok ved er 5 spørgsmål ud af 40, de såkaldte Aktuelle Begivenheder Spørgsmål. Før hver prøve tilføjer vi omtrent 40 af sådanne nogen spørgsmål til vores database. Til en Rigtig Prøve Simulation tilføjer vi 5 af de 40 spørgsmål til hver enkelt prøve. Så hvis chancen for at du får alle andre slags […]

Jeg prøver at lytte til jeres lyd filer, men jeg kan ikke høre noget.

Du bruger sikkert en browser som ikke er understøttet eller også mangler du nogen audio codecs. (Noget software som gør det muligt at afspille lydfiler direkte i browseren). De følgende browsere er anbefalet: Google Chrome, Firefox og Safari. Du kan måske bruge andre browsere, kontakt os venligst for mere information.

Jeg har glemt mit kodeord.

Lige under login skærmen er der et ”Jeg har glemt mit kodeord” link. Du skal være sikker på at du skriver samme email adresse som du brugte til at købe med. Hvis det stadig ikke virker, kontakt os og vil vil prøve at finde din konto vha. andre midler.  

Jeg betalte ved en fejl to gange

Intet problem, send os en besked og vi vil refundere dig din anden betaling. Vi gør det ikke automatisk da nogen af vores kunder køber adskillige brugere til deres familie og venner. Så vi går ikke ud fra at den anden betaling er en fejl, derfor venter vi på din besked før vi annullere den. […]

Jeg har betalt, men har ikke modtaget nogen beskeder.

Der kan være flere forklaringer på dette. 1) Alle beskederne endte i din SPAM mappe. Hvis du burger Hotmail eller live.com, sker dette desværre ofte. Tjek venligst din SPAM mappe før du gør noget som helst andet. 2) Du har stavet din email adresse forkert. Det sker temmelig ofte. Hvis vi ikke har din korrekte […]

Den nemmeste og hurtigste måde at forberede dig til indfødsretsprøven.
Køb nu